Vissza akarta küldeni a legújabb, harminc perce beszerzett autóját, mivel folyamatosan lefulladt, valahányszor megállt vele. -- Totalcar

Elképesztően frusztráló, amikor az első órákban máris elégedetlenség tölti el az embert az új autójával, és pontosan ez történt az Egyesült Államokban, a houstoni America's X-Treme Auto kereskedésnél. Az egyik munkatárs még videót is rögzített arról, ahogy az ideges ügyfél telefonon keresztül kifejezi panaszait. Az asszony elmondása szerint az autó problémája, hogy folyamatosan leáll, így gyakorlatilag használhatatlanná vált. A Ford F-150-esét mindössze harminc perce vásárolta meg, de máris úgy érzi, hogy vissza kellene adnia.
A kereskedőnek rövid beszélgetés után összeállt, hogy a nő valószínűleg nem tudja mi az a start-stop rendszer és hibának gondolja azt, amikor az autó álló helyzetben leállítja a motorját. A telefonban elmagyarázta neki, hogy melyik gombbal tudja kikapcsolni a funkciót és hozzátette, hogy ez nem hiba, hanem valójában extra. Tudja, hogy sokan nem szeretik, de optimális esetben érdemi üzemanyagot spórolhat vele, ha bekapcsolva hagyja. Az ügyfél ezt végül elfogadta és nem adta vissza az autót.
Bár sokan nem értenek - és nem is akarnak érteni - az autókhoz, főleg egy idősebb autóból átülve tűnhet űrtechnikának egyik másik funkció. Nekem azonban egy kicsit gyanús, hogy amikor a nő hívta az ügyintézőt, akkor egy kollégájánál éppen volt egy kamera, rajta pedig egy mikrofon. A csatornájukon ráadásul egy rakás ehhez hasonló ügyfélpanaszos videó van, ezért élek a gyanúperrel, hogy ez csak egy jópofa kamu.